GÄSP
2010-03-20 / 07:14:59 / Min vardag

Godmorgon!

Lucas bestämde sig för att vakna sex än en gång. Så ja jag har varit nu upp i lite över en timme och han springer runt i gåstolen pigg som en gris! Känner mig faktiskt inte så trött. Låter Mattias sova ut en stund innan han ska jobba. Viktigt att han får sömn, känner jag mig trött kan jag bara gå och vila då Lucas ska sova, inte svårare än så. Idag så fyller min lilla syster Evelina 14 år, Grattis! Min bror Tobias fyllde även 20 år igår (grattis) men vi får dom båda idag. Så vi ska till Evelinas pappa efter middagen tror jag.

Lucas lyckas alltid få tag i tvdosan och sätter jämt på tv:n på morgonen, går runt i sin gåstol och tittar på tv lite nu och då, min sötnos. Allafall jag har inte så mycket och skriva nu såhär på morgonkvisten.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: