ENSAMHET
2010-03-12 / 23:08:49 / Min vardag

God kväll!


Jag sitter här i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på. Skulle kunna gå och lägga mig men känner mig inte alls särskillt trött. Jag har sett på den nyaste "bring it on" filmen och tyckte den var riktigt bra, är en typisk tjej som gillar tjejfilmer, hehe. Så efter att jag sett den så skulle jag leta efter en annan typisk tjejfilm, resultatet blev inte lyckligt. Jag hittade någon (som jag inte ens kommer ihåg namnet på) som jag trodde skulle vara något sevärt men icke sa nice. Den var så overklig att efter 5 min ville jag inte se mer, så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Letade i en timme efter en sevärd film men vilken otur jag har. Alla filmer jag hittar som är typiska tjejfilmer (vill ha sånna som det utspelas i "high school" men varenda film verkar jag ha sett redan, haha! Allafall får väl försöka att komma på någonting vettigt att försöka fördriva tiden med. Både Mattias och Lucas ligger och sover.


Jag är otroligt less, jag vet snart inte ut eller in.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: