En typisk spelkväll.
2010-03-05 / 23:35:38 / Min vardag

Hej!


Jessica och Robert kom förbi
här och vi har spelat lite Wii även spelat "helt hysterisk" och "upp till bevis". Väldigt roliga sällskapsspel om ni frågar mig. Dom for hem för va en timme sedan och jag har bara suttit vid datorn sedan dess, ska väl antagligen lägga mig efter detta inlägg eftersom det inte finns någonting vettigare att göra. Imorgon så vet jag inte alls vad som händer, blir väl till att vara hemma och ta det lungt som vanligt. Ska väl försöka dra tummen ur arslet och göra någon nytta.


Blir less på mig själv som säger om och om igen att jag ska ta tag i träningen, att jag ska börja gå ut och gå, att jag ska äta rätt, att jag ska sluta men inte ett skit händer utan jag bara äter mer och mer slisk, haha! Helt otroligt hur socker beroende man kan vara. Slutar väl med att jag är med i biggest looser.

Aja ska sluta vara emo just nu och ta och lägga mig istället.

1 Kommentarer
Jennie:

sv: det där lät trevligt :)

var i gbg i går :) bilderna lgger uppe så kolla på dem!

sen då imon blir det arbetsfrömedlingen :( nått planerat i veckan?

kram



SKRIVET DEN: 2010-03-07 KL: 20:49:04 URL: http://jennsiii.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: