EN LAT DAG
2010-03-11 / 17:53:24 / Min vardag

Halloj!

Nu har jag varit och handlat och håller just nu på att laga mat. Kom hem med mer maträtter än vad jag skrivit ner så det känns alltid bra, haha! Det blir korv och potatissallad, inget avancerat men det orkade jag inte med heller, hehe. Lucas ligger och sover, igen! Han var så trött, inte för att jag kan fatta det eftersom han sov i nästan tre timmar innan vi for på affärn. Menmen, han lär ju säkert inte somna vid 7 idag eftersom han sover nu, men gör ingenting att han lägger sig liiiite senare. Annars ikväll så lär det inte hända så mycket, ska nog sitta och kolla på tv bara och kika lite dator. Mattias slutar om 10 min men lär nog inte vara hemma förns om en timme eller lite mindre med tanke på att han går, så for nog ta och äta i min ensamhet ifall inte Lucas vaknar. Är för hungrig för att vänta med att äta tills Mattias kommer, ha ju inte ätit någonting på hela dagen för att jag inte kännt mig sugen. Men nu ska jag sluta babbla och ta och äta!


1 Kommentarer
Snart pappa.:

Ja, jag tycker den är intressant för jag tycker om mammabloggar =) roligt att följa deras vardag



SKRIVET DEN: 2010-03-11 KL: 22:44:14 URL: http://pappatobbe.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: