En hel dag på stan.
2010-03-02 / 21:34:18 / Min vardag

Hej!


Jag har haft fullt upp hela dagen, därav att jag inte skrivit något förns nu. Dagen började med att jag klev upp vid 8 och åt frukost osv. Vid tio så följde jag Mattias till hans jobb för han skulle enbart dit en snabbis för att jobba en liten snabbis medans sandra hade ett möte. Efter att han jobbat i ca 20 min (haha) så for vi in till stan och började att kika runt. Vi gick först till babyproffsen och tittade efter en bilbarnstol sedan gick vi på waneys för att äta lunch. Efter det så gick vi ner på barnenshus och tittade på en bilbarnstol och köpte en för 2795 kr och då hade vi ändå fått den ca 900 kr billigare. Det sved till i kontot men den behövdes verkligen eftersom den vi har nu håller han på växa ur plus att Mattias bror behöver den snart eftersom dom får en liten bebis till i slutet av mars. Sedan efter det träffade vi Nathalie och Jessica en stund och sedan kom Lilian och hämtade oss och jessica följde även med. Vi for till elgiganten och inhandlade även Wii.

Sedan efter det for vi hem till min bror och Lilian och är även fortfarande kvar här. Ska ta och klippa bror nu innan klockan blir för mycket, känner mig trött redan efter en hel dag på stan. Men jag återkommer imorgon.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: