Det går framåt, sakta men säkert.
2010-03-09 / 14:49:10 / Min vardag

Hej!

Nu verkar jag ha fått till på designen eller ah vi kan ju hoppas på det! Hehe.
Idag så klev jag upp vid halv 9, käkade frukost och sedan började jag packa. For
rätt så tidigt ifrån mamma eftersom att dom skulle till solberg. Strax efter tio
så for vi först på Willys, jag handlade mjölk och makaroner. Sen for vi till
Frans på hans jobb för att mamma skulle ta pengar och gå på systemet åt
henne syster och så. Sen for vi in till bolaget och därefter skjutsadse hon hem
mig. Har inte gjort så mycket hemma, Mattias har städat och jag har hållt på
med designen, efter många om och men så är jag hyffsat nöjd nu, orkar iallafall
inte hålla på med den nå mer, inte just nu. Får ju ont i ryggen av att sitta vid datorn, hehe.
Lucas ligger just nu och sover, Mattias spelar Wii och jag funderar på att
kolla om det kommit ut ett avsnitt av One Tree hill, tycker inte det är lika bra nu
då Lucas och Peyton inte är med men har följt det enda sen det börja så det
är lite svårt att sluta men det duger att titta på. Haha vilken nörd jag låter som.


Imorgon så ska jag följa med Jessica ut på krogen och Mattias är då hemma med Lucas.
Vi ska fira hennes kompis som fyller 20 år. Ska då först hem till Jessica och baka
en tårta till henne om jag uppfattade rätt sen senare så far vi hem till Frida (hon som fyller år).
Sen ska vi sitta där och förfesta för att sedan dra och ner mot krogen. Ser framemot imorgon.


1 Kommentarer
Jennie:

sv: jaa, jag kunde tänka mej att det var kodmallarna som var i farten. tur att du fick iordning på det!



haft en bra dag?

kram



SKRIVET DEN: 2010-03-09 KL: 19:14:40 URL: http://jennsiii.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: