Bloggtorka
2010-03-30 / 09:58:47 / Min vardag

Godmorgon!

Klev upp vid klockan nio ungefär och Mattias drog på jobbet nästan precis då jag klev upp. Lucas ligger just nu och sover och jag ska snart se på gossip girl. Fick hem min hårförlängning igår så jag började sätta in den igår men är fortfarande inte riktigt klar, har några slingor till att sätta in. Nu har vi även betalat för kryssningen och ska väl så småning om boka resan dit ner och hem också. Katterna har lärt sig att gå på lådan nu vilket känns förjävla skönt! Var jävligt less på dom ett tag. Idag lär det inte hända allt för mycket, ska städa undan lite i sovrummet som jag sket i att städa igår och ska väl kanske rensa bort lite inne på toan och så, annars händer det inte allt för mycket.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: