Åtta månader igår
2010-03-24 / 08:19:43 / Min vardag

Godmorgon!

Var ett litet tag sedan jag skrev men jag har inte orkat, hehe. Men igår så for jag en sväng med Jessica och Jenni och kollade på då dom gjorde sitt skolarbete om jordbruk. Blev lite rädd i lagårn att dom skulle skita ner mig då Jessica sa att ibland kunde det spruta på väggarna! HAHA! Så har vi blivit förskylda här hemma, Lucas näsa bara rinner av snor och när han andas så hör man hur mycket snor han har i näsan. Just nu håller han på att gå i gåstolen för fullt, Mattias ligger och sover som jag tycker han förtjänar mycket väl. Lite senare idag så ska jag fara till Jessica och hjälpa henne att baka. Känner att jag har lite ont i halsen så ska nog ta och köpa lite halstabletter, om vi inte kanske ha hemma sen Mattias köpte förut. Allafall, så händer det inte så mycket, imorgon ska vi betala kryssningen till min faster så då är vi ett steg närmare stockholmresan och Helsingfors.

När Lucas var nyfödd så märkte dom att en av hans testiklar inte riktigt hade gått ner i hans pung och vi va och kolla upp det och skulle på återbesök då han var runt 8 månader. Vi har nu fått hem en kallelse om att vi ska vara där den 21 April alltså då han nästan är 9 månader. Så får hoppas på att den ha krypit ner och att han slipper opereras sedan vid 1 årsåldern. Den tanken gillar jag absolut inte.

Föresten igår var det den 23:e vilket innebär att Lucas blev hela åtta månader igår! Min lilla grabb börjar bli så stor.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: