5 mars
2010-03-05 / 09:42:02 / Min vardag

Hejhej!

Igår hände det inte alls för mycket,
utan jag for på affärn en sväng köpte mjökl och dylikt. Sedan var jag hemma såg på en film klockan 9 som hette uptown girls. Sedan spelade jag lite wii, kollade datorn lite och gick och la mig.


Idag så klev jag och Lucas upp vid klockan 8 så har vi busat lite, jag har ätit lite frukost och för tjugo minuter sedan så bestämde sig Lucas för att sova igen. Mattias ligger fortfarande och sover, han börjar inte förns vid tolv idag, skönt för honom. Annars vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att ta det lungt också ska jag väl försöka vika ihop tvätten men det känns inte så lockande, hehe. Men måste ju som sagt göras.

2 Kommentarer
Jennie:

sv: allt är fint med mej :)

vad händer till helgen?kram



SKRIVET DEN: 2010-03-05 KL: 10:13:25 URL: http://jennsiii.blogg.se/
LISOU:

Yesyes:)



SKRIVET DEN: 2010-03-05 KL: 11:25:30 URL: http://lisou.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: