Jag är lyckligare än någonsin
2010-06-30 / 22:21:12 / Min vardag

som ni kanske märker så uppdaterar jag då jag känner för det. Allafall vad har hänt dom senaste dagarna?

Har jag berättat att jag var och kollade på en lägenhet i början av juni? Inte? Ja men det var jag iallafall och igår fick jag reda på att jag fick den!! Hur fin lägenhet som helst och helt ny! Det har inte varit lägenheter där förut nämligen och dom håller på att bygga dom nu och det är ca 1 månad kvar tills jag får flytta in, love it! Allting kommer vara nytt och fräscht, hur bra som helst! Så nu är det bara att ringa bovärden för att skriva på kontrakt och sedan vänta på att få flytta in.

Hade även möte med soc igår och det gick väl bra. Blev inskriven på arbetsförmedlingen för att jag måste vara aktiv med någonting för att få försörjningsstöd. Sen så måste jag ha lite infomation från skolan så att dom på soc kan föra det vidare till sina chefer för att dom ska godkänna om jag har behovet att få hjälp av dom när jag pluggar och har barn. Så vi hoppas på det bästa.

Allafall så är Lucas hos mig nu, han har haft feber sen i fredags så han har myst med sin pappa hela helgen. Han har blivit piggare nu men han åt ingenting typ under tiden han var sjuk men nu börjar det

Sen så sparar jag det bästa till sist. Jag och Mattias är tillsammans igen! Tänker inte gå in på detaljer vad som hände mellan oss eller så men vi är tillsammans igen! Känns hur bra som helst.


4 Kommentarer
Rebecca:

Vad roligt att höra att allt är så bra! :)

Vart ligger lägenheten? Jag är själv på jakt så man blir ju lite nyfiken ;)



SKRIVET DEN: 2010-06-30 KL: 22:46:54 URL: http://rebeccaei.blogg.se/
Rebecca:

Haha, ja! Hur skulle man kunna missa det ;) Har dom en lägenhet i det huset?



SKRIVET DEN: 2010-07-01 KL: 21:09:01 URL: http://rebeccaei.blogg.se/
Rebecca:

Aha där! Haha, vilken tur att det var Nalle Puh-huset ;D Men vad roligt att du fått en lägga, och att den är ny och fräsch är ju ett fett plus!



SKRIVET DEN: 2010-07-02 KL: 18:45:38 URL: http://rebeccaei.blogg.se/
Emelie:

härligt gumman!:)



SKRIVET DEN: 2010-07-05 KL: 21:00:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: