The world is your's, live like it's no yesterday.
2010-06-20 / 21:52:08 / Min vardag

Precis då jag lagt Lucas så kom jag på att jag inte knäppt nå kort, suck. Jag måste ha det dåligaste minnet i hela världen. Kommer alltid på grejjorna då det är för sent. Vill inte heller gå och knäppa ett kort på honom nu då jag är lite rädd att han ska somna, inte för att han är så jätte lätt väckt eller att han ha svårt att somna om igen, men det är bara onödigt. Men imorgon så ska jag försöka komma igång, får sätta en påminnelse på mobilen eller nått, haha. Annars har jag inte gjort så mycket sen sist faktiskt. Jag, Eve, Frans, Annelie, mamma och Linuz spelade nästan alldeless nyss klart plump och jag kom 2:a, lite stolt då jag alltid brukar komma sist då jag spelar med "dom vuxna", haha! Så då vi var klar så var jag och syster snabbt på att sätta oss vid varsin dator och nörda igen som vi har gjort typ hela dagen.

Imorgon så ska jag lämna iväg min älskling till sin pappa, buhu. *ogilla som fan* Vet inte vad jag ska hitta på till veckan. Jag och min moster ska iallafall fara till övik imorgon och lämna honom sen vet jag inte om jag följer med upp till nordmaling igen eller om jag stannar kvar och kommer upp igen om någon dag, ha inte riktigt bestämt mig på den fronten ännu. Vi ser väl helt enkelt.

Nu ser jag att syrran tog fram sin kamera så ska kolla med henne ifall hon har några relativt nya bilder på Lucas, bjuder på denna så länge som är sen när vi var i finland i mitten på maj.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: