Soligt, molnigt, blåsigt
2010-06-20 / 13:48:19 / Min vardag

Hallloj!

Idag klev jag upp vid 10 tiden, gick på toa och sedan så fikade vi frukost. Sedan dess har jag inte gjort så mycket , spelat plump med mina kusiner och min syster. Sen så har jag precis lagt Lucas och nu passar jag på att lata framför datorn. Ska knäppa lite kort på Lucas då han har vaknat och lägga in lite bilder. Annars händer det inte så mycket vad jag vet. Skulle vara roligt att hitta på någonting men det finns inte så mycket att göra här helt enkelt. Det regnar iallafall inte idag och det är ju skönt fast det blåser mycket. Det skulle vara lite kul att gå till den lilla polen och bada med lucas men vet inte om det är fylld med vatten plus att det blåser så mycket så jag är rädd att han ska bli sjuk, inte så kul för Mattias om jag lämnar lucas också är han sjuk, hehe. Lucas har föresten också lärt sig att peta i näsan, haha! Inte det trevligaste men det har han lärt sig iallafall. Haha. Det är nog inte länge kvar tills att han börjar gå heller så det är väl "nästa grej" man väntar på att han ska lära sig.

Men ja jag får återkomma senare då jag har knäppt lite bilder på Lucas.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: