I'm bored and I miss you
2010-06-26 / 23:08:58 / Min vardag

Sitter och kikar runt på internet, finns inte så mycket att kolla på längre. Helle for hem för en timme sedan ungefär, skickade med alvedon och tempern med helle så hon for med det till Mattias. Vilket var tur då Lucas har 40,3 i feber sist jag pratade med Mattias och han har inte ätit någonting på hela dagen typ så jag hoppas det blir bättre så han äter någonting åtminstonde. Sitter i förtältet med mina två systrar, Eves kompis Emma, våran tremänning ludde & våran kusin Wilma. Fast är inte direkt så social med dom och inte dom med mig heller, haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om då vi inte gjort ett skit på hela dagen typ. Längtar tills på tisdag då jag får hem min sötnos igen, dessutom har jag socmöte så får se vad dom säger, känner att dom inte kommer att säga någonting positivt men får hoppas på att jag har fel. Kan inte bo kvar hos mamma, inte för att det är något fel med att bo där utan för att det finns inte plats, jag och Lucas "bor" just nu i min systers rum och det funkar inte i längden + att jag vill ha ett eget hem för mig och min son, så jag kan ha mina egna regler som han måste växa upp till.

Sitter och lyssnar på Mariah Carey - We belong together, jävligt bra låt enligt mig men jag har konstig musiksmak också. Kan lyssna på det mesta faktiskt men måste lyssna på någonting som betyder något för mig annars känns det meningslöst.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: