Glad Midsommar
2010-06-25 / 15:05:35 / Min vardag

Glad midsommar allihopa!


Har inte skrivit på ett litet tag och det är för att Helle har kommit upp hit till nordmaling så jag har varit med henne sen i måndags, just nu duschar hon så jag passar på att skriva ett kort inlägg. Ikväll ska jag dricka lite cider med mamma, moster, hennes man, helle, mammas kusin med flera. Min lilla älskling är hos sin pappa och for dit i måndags, men på tisdag får jag honom igen! Han blev ju elva månader i onsdags, herregud vad tiden går fort. Om mindre än en månad så är han ju för tusan 1 år! Tiden bara springer iväg, snart ett år sedan man låg på förlossningen och trodde man skulle dö, haha! Nämen inte riktigt så, kommer inte ens ihåg smärtan idag förutom att det gjort helvetes ont!

Aja nog babblat om det jag kommer blogg igen som vanligt på måndag igen! Förhoppningsvis tidigare men hoppas inte på för mycket :)

Puss&Kram från mig.

 


1 Kommentarer
evelina:

haha, de ser inte ut som lucas på andra bilden :o :o :o

ihh :) men glá midsommar :D



SKRIVET DEN: 2010-06-26 KL: 03:33:38 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: