Det var inte igår!
2010-06-03 / 15:18:03 / Min vardag

Nu var det ett riktigt tag sedan jag skrev här!

Men det har varit lite fram och tillbaka hela tiden så jag har inte känt för att skriva överhuvudtaget! Jag och Mattias har separerat. Han flyttar från lägenheten imorgon och jag vet inte än om jag kommer stanna kvar i den eller hur jag ska göra än. Håller på ringa runt och hålla på men man får ju inte tag i någon, irriterande. Allafall så är det så läget ser ut nu och just nu har jag Lucas och han sover så sött i min mammas säng. Tänkte bara meddela att jag lever och skriver igen då jag känner för det och har någonting att skriva om.


2 Kommentarer
evelina:

du är den bästa <3



SKRIVET DEN: 2010-06-08 KL: 18:30:54 URL: http://evestrandberg.blogg.se/
Amanda:

Soc tänker verkligen med arslet :O för dom ända som lånar ut till dom som är under 20 är vel bankerna och då ska dom vara säkra på att du kan betala tillbaka? CSN lån tänkte jag först ta eftersom jag behövde eget boende, men dom gav mig nobben pga. jag är under 20 och har inte tagit studenten. Hoppas det löser sig för dig! Och bara ett tips, det finns en 1a på dalgatan som är ledig nu, fast du kanske vill ha en 2a? och den kosta runt 2800/månad har jag för mig.



SKRIVET DEN: 2010-06-08 KL: 22:10:06 URL: http://mainda.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: