Det går, bara man vill.
2010-06-19 / 00:15:52 / Min vardag

Ja jag lovade att skriva ja.

men jag har inte haft lusten förns nu & har jag inte lust då blir det ingenting intressant iallafall, fast när blir det de egentligen :)

Så ja, vad har hänt sedan sist då.. Jag har packat alla grejjor i lägenheten och kört grejjorna till mamma, så nu har vi endast granen kvar och städningen som jag och Mattias ska ta så fort han är ledig tror jag. Sen så har jag mejlat med soc fram och tillbaka och ena gången säger dom att jag inte får pengar från dom och andra gången så säger dom att dom antar att jag fixat med ekonomin. HALLÅ?! Är ni puckad eller?! Jag har mejlat och ringt er och frågat om hjälp om ekonomin men inte fått något riktigt svar, så nu har jag iallafall fått ett möte med dom den 29:e juni så får se vad det leder någonstans, till någonting bra förhoppningsvis. Sen ska jag söka lite extra jobb och kolla med komvux om jag kan gå där 1½ år istället för 3 år på gymnasiet, men har inte gjort det ännu utan har dragit ut på det vilket inte är så bra.

Och min sötnos, han växer så det knakar! Tänk det är 1 månad & 4 dagar kvar tills han är ett år! Tiden bara flyger förbi, man hinner inte med iöverhuvudtaget. Han vill nästan inte krypa längre utan ska gå och hålla i sig i olika saker och gå runt (så snart är det nog inte länge kvar tills han går), sen så dansar han till musiken, har börjat kittla en, äter macka och så till frukost, kan klappa händerna & ja det är så mycket mer men bara för att jag ska skriva ner det så kommer man såklart inte ihåg det. Det är ju typiskt.


Just nu så är jag uppe i nordmaling och campar i husvagn med min familj. Dvs min mamma, mina 2 systrar, mina 2 kusiner, min moster & hennes man. Och självklart Lucas. Vi kom hit idag och har suttit och spelat kort och ätit middag och så, finns ju inte så mycket att göra då det bara regnar och regnar men det går ju tyvärr inte att göra någonting åt. Får helt enkelt hoppas på bättre väder. Annars så har jag tänkt att lägga mig och kolla på en film och sedan sova, så jag orkar gå upp med Lucas imorgonbitti och busa.

Jag återkommer imorgon med lite bilder, hoppas bara att syster har tagit med sig sin kamera eller någon annan.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: