19 Juni 2010
2010-06-19 / 13:23:29 / Min vardag

Halloj!

Idag så låg vi och sov enda till elva! Eller ja min syster Angelina satt och lekte med Lucas i sängen och lät mig få sova lite, var jätteskönt att få sova ut litegrann. Men vid elva iallafall klev vi upp vid 11, gjorde iordning lite frukost och Lucas åt två hela mackor och lite yogurt (stavning? haha) sen så gick jag och borsta tänderna på Lucas och mig själv. Sedan tvättade jag lucas och så gick vi ner till husvagnen och han har lekt förfullt. Efter ett tag blev han trött så jag bytte blöjja på honom och gick och la honom så nu sover han. Just nu tar jag min chans att sitta i lugn och ro framför datorn då han lix ligger och sover.

Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända idag, förmodligen inte mycket alls. Men det är skönt det också. Bara vara med familjen, spela lite kort och bara ta det allmänt lungt. Som att vara borta från verkligheten ett tag. Min lilla sötnos far till sin pappa på måndag också, gillar icke. Men klart han ska vara hos sin far, det skulle jag aldrig klara av att ta ifrån varken Lucas eller Mattias och dom som känner mig bäst vet varför. Fast såklart är det inte bara därför men delvis.

Iallafall så ska jag kika med min syster eller någon annan om en kamera så jag kan ta lite bilder på min sötnos. Nu ska jag kika lite vidare på internet så höres vi senare. Känner att blogglusten börjar komma tillbaka nu så pausen jag har haft har varit behövlig då det har varit så mycket på slutet.

1 Kommentarer
evelina:

jag har min kamera i dataväskan typ :D

haha, du sitter brövid mig men jag orkar bah inte säga de (y) hahahah, så du vet :D <3



SKRIVET DEN: 2010-06-19 KL: 18:36:21 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: