Hemma från nordmaling
2010-07-19 / 15:28:22 / Min vardag

Hej!

Nu är jag hemma från nordmaling, har varit där nu i 4 veckor så nu ska vi inte dit förns nästa sommar igen. Mamma har börjat jobba igen så. Rättare sagt så kom jag hem igår och vi lämnade Lucas samtidigt till Mattias eftersom Mattias inte träffat han på ungefär två veckor då Lucas har varit med mig uppe i nordmaling och Mattias har jobbat. Allafall idag så for jag in med mamma till stan vid 11 tiden och träffade Emelie och Jessica. Vi satt och pratade ikapp lite grann då vi inte har setts på hela sommarn! Sen så gick jag och Jessica till skatteverket för att jag skulle fixa ett papper och sedan lämnade jag det till soc. Efter det så åkte jag med Jessica hem sen så har jag bara varit hemma här hemma hos mamma, lite tråkigt då mamma jobbar, syrrorna är ute i stugan med sin far och ja Lucas är ju hos Mattias så jag har inte så mycket att göra. Funderar på att noppa ögonbryna fast jag är så lat för det, haha!

Allafall en kompis till mig skrev till mig på msn för ett litet tag sedan och guess what? Hon kommer att bo under mig i lägenheten jag flyttar till! Helt underbart! Vi gjorde en deal att vi inte fick klaga på varandra om vi tex spelade för hög musik, haha :) Nejmen det känns roligt att man känner någon som bor i samma hus, hoppas fler man känner kommer att flytta dit. Hon hade fått hört att hon inte får flytta in förns den 1 sept så det lär bli så för mig också. Har inte hört någonting från dom och dom skulle höra av sig då dom gjort klart kontrakten så jag väntar på det. Skulle vara skönt att få flytta innan skolan börja men det är ju som det är. Skönt att veta att man har någonstans att flytta iaf med tanke på att det inte funkar och bo hos mamma i längden än fast hon mer än gärna har mig och lucas här.

Allafall jag tror min bror håller på att laga mat nu så blir väl till att käka snart och sedan vet jag inte riktigt, men jag återkommer senare. Ska dessutom bli duktig på att skriva här nu, skaffade ju bloggen för att jag älskar att skriva och jag saknar det, så räkna med iallafall ett inlägg om dagen, än fast min blogg inte är så intressant :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: