Godmorgon!
2010-07-24 / 12:09:55 / Min vardag

Sitter just nu och nördar lite dator. Lucas ligger och sover och Mattias har farit och jobbat. Skulle behöva duscha men vet inte vad jag ska ha för kläder, haha! Annars så igår så kom Lucas och Mattias hit vid halv 8 ungefär så busade vi lite med Lucas innan han gick och la sig. Sen då han somnat så satt jag och Mattias igång en film och kollade på och myste med lite godis och dricka. Så det hände inte så mycket mer igår, men det var behövligt. Är så himla förskyld och har sån hosta så jag blir galen, men vid halv 4 idag så ska vi på dop, Lucas kusin Liam ska döpas. Han är 3,5 månad men är lika lång som lucas, haha! Stor grabben!

Allafall har inte så mycket mer att säga då det inte hänt så mycket mer, men återkommer senare om jag hinner med bilder.

1 Kommentarer
Marianne:

Hej! Jag har skrivit ett inlägg om unga föräldrar, och det skulle vara jätteroligt med lite synpunkter från någon som kanske kan identifiera sig lite med det jag skrivit. Titta gärna in på min blogg!



SKRIVET DEN: 2010-07-28 KL: 20:04:24 URL: http://aianne.blogg.se/2010/july/unga-foraldrar.html



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: