1 år sedan!
2010-07-23 / 18:33:25 / Min vardag

Idag fyller min älskade son 1 år! Tänka sig att tiden går så himla fort. Idag var det ett år sedan den lyckligaste dagen i mitt och Mattias liv. Ett år sedan jag låg på bb, ett år sedan jag hade förbannat ont, haha!

Jag har inte skrivit för att jag varit sjuk och det enda jag har gjort är att sett på film, så har inte haft nå intressant att skriva ändå så. Allafall dagen började med att jag var hos min jobbcoach kl 10 imorse och vi sa inte så mycket intressant, ska på börja mitt cv hemma sen nästa gång vi ses så ska vi göra ett personligt brev tillsammas. Efter det så mötte jag upp Mattias, Daniel och såklart Lucas. Vi gick på micro någonting (haha nån dataaffär eller så) sedan gick vi till HM och därefter kom Lucas farmor och vi gick ner till barnens hus. Sedan gick vi till Cubus och jag och Mattias köpte lite kläder till Lucas i födelsedagspresent. Sedan efter lite strosande på stan så for vi upp till Valla och firade Lucas. Idag var det bara från Mattias sida för att typ alla ifrån min sida jobbar så det blir till veckan vi firar honom. Sedan vid halv 5 tog jag bussen hem till mamma för att jag var hungrig och tänkte laga mat men jag blev för lat så jag bestämde mig för att bjuda bror på pizza så nu har vi precis ätit det. Sitter och väntar på att Mattias & Lucas ska komma men bussen går inte förns kl 19.00 så dom är väl här på en timme kan jag tänka mig.

Allafall har inte så mycket mer intressant att berätta så jag återkommer senare + med bilder.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: