YOU KNOW THAT IS GOING TO BE OKEY
2010-02-12 / 17:14:11 / Min vardag

När jag kom till stan fick jag vänta ett bra tag innan jag fick tag på någon som jag kunde prata med angående en gymnasielinje. Fick då reda på att jag har enda till den 15:e maj på att välja linje så det kändes skönt fast ändå så ville jag bara ha det bortgjort. Vet dock inte vilken linje jag ska ta ännu men har några i baktanken. Annars så kom jag hem vid halv två och har städat sen dess. Har nyss dammsugit och skurat golven, så väntar på att golven ska torka så jag sedan kan börja skära grönsaker och steka köttfärsen. Det blir tacos idag och lite gott till kvällen och mysa framför tv:n. Ska tända lite ljus också och göra det lite mysigt till att Mattias kommer hem från jobbet, han lär nog sluta vid klockan sex och förhoppningsvis så får han skjuts hem så får jag hem honom fortare!

Lucas har nu lärt sig att gå framåt i gåstolen till och från men han gillar nog mest att gå åt sidan och baklänges, hehe. Roligt när han gör framsteg och utvecklas hela tiden. Längtar tills vi får veta vad han är allergisk mot så man får ge honom riktig mat. Ska ladda kameran sedan så vi får in lite bilder på honom, han växer ju så fort! Dessutom måste jag ju lägga in bilder på kissekattungarna, så söta! Längtar även tills dom öppnar ögonen och springer runt och busar.

Nej nu ska jag ta och tända lite ljus och börja med maten så vi får äta någongång.


1 Kommentarer
Lovisa H:

har du valt linje nu? jag vette tusan jag heller, Började på nola, men så hade jag verkligen noll, NOLL ork till skola what so ever så jag började på "skarven" nere på sliperiet, För dom som är psykiskt nedbruten eller för dom som var allmänt skolless som jag! men så åter igen funderar jag på att ta upp skolan igen, vet dock inte vilken linje, tips? KRAM



SKRIVET DEN: 2010-02-16 KL: 19:43:07 URL: http://viochni.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: