WHAT TO DO?
2010-02-17 / 09:57:56 / Min vardag

Idag klev jag upp vid kvart i nio, så tog mig en liten sovmorgon som kunde blivit långt då Mattias hade tagit Lucas redan vilket innebär att det är ingen som håller mig vaken och då är det så lätt att somna om igen, hehe. Men det gjorde jag bara i 45 min eller så. Lucas ligger just nu och sover och jag funderar på vad vi ska hitta på idag, finns ju inte så mycket att göra, förutom att tvätta, städa och sådant men känner mig inte på humör för sånt just idag. Men som sagt vad ska vi göra annars då? Bra fråga.

Ja som ni märker har jag ingenting planerat idag och vill jätte gärna göra någonting. Om min lata arsle tillåter så kanske vi går på en promenad? Nja får se hur det blir med det, är så otroligt lat, haha!

Har inte så mycket mer att tilllägga nu pga av att klockan är så lite och det har inte hänt någonting! Så jag återkommer senare.


1 Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆:

skönt med lite sovmorgon =)



SKRIVET DEN: 2010-02-17 KL: 10:02:27 URL: http://fashionstars.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: