VILKA "BRA" BATTERIER?!
2010-02-14 / 17:56:16 / Min vardag

Igår så kom Jessica och Robert hit vid klockan 8 ungefär, vi satt och spela lite brädspel ("upp till bevis & helt hysterisk"). Det var riktigt roligt, åt lite slisk och hade det väldigt trevligt. Vid 1 så for dom hem och vi gick och la oss. Klev upp vid klockan 11 och har varit på affärn en snabbis och inte gjort så mycket mer. Har fått roser av älskling dock plast "när dom här rosorna har vissnat så ska jag sluta älska dig". Mattias mamma är på besök nu, hon har köpt en bärsele och förut hade hon köpt en resesäng men vi hade glömt botten till sängen hemma hos henne så hon kom med den nu. Så nu har jag ingen anledning till att säga att jag inte kan tvätta då jag är själv med Lucas, haha.

Satt som sagt batterierna till kameran på laddning direkt efter att jag skrev förra inlägget. La in dom i kameran för en stund sedan för att knäppa lite bilder, men vet ni vad? Batteriet tog slut efter att jag hade knäppt två kort?! What the f*ck?! Det är uppladdningsbara batterier :s blir väldigt irriterad, dom har ju laddat hela kvällen och natten. Har hett dom på laddning nu igen så ska se hur dom är imorgon annars måste jag köpa nya, grymt irriterande iallafall.

Nej nu ska jag ta och vara sociala med Mattias och svärmor. På återseende.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: