Can't they just shut up?
2010-02-04 / 14:32:56 / Min vardag

Det har gått sådär med att kliva upp i tid, men har klivit upp innan elva iallafall. Idag låg jag och drog mig från halv nio till halv tio innan jag klev upp. Hade fredag i huvudet när jag klev upp så skulle ta mig en promenad till Angelica då jag kommer på att det är torsdag, vilket innebar att jag skulle städa. Kanske därför jag ville tro att det var fredag. Allafall har nästan städat klart, har sovrummet kvar och även skurning i alla rum. Tog inte sovrummet eftersom Lucas låg och sov där och ville inte väcka honom. Blev så paff då jag skulle lägga honom, la ner honom och inte ett ljud gjorde han ifrån sig. Så jag tänkte jag går ut men då kommer han väl börja gråta? Nej det gjorde han inte utan han somnade utan ett endaste ljud, otroligt enligt mig men gud så skönt. Men ska väl inte bli för glad för det är nog bara en engångshändelse, hehe. Ska väl snart göra iordning lite mat och Lucas. Väntar även på att barnmottagningen ska skicka ut en kallelse så att vi kan ta prover på Lucas så vi kan få veta vad han är allergisk mot. Måste ju börja med riktigt mat nu så att han växer som han ska men det går inte för oss eftersom vi inte vet vad han är allergisk mot. Irriterande och vänta men finns inte så mycket vi kan göra åt det, bara att vänta.

Mattias jobbar och Lucas har nyss vaknat. Ska som sagt snart göra lite mat och Lucas, han äter ersättning (en speciell) för er som inte vet eftersom min mjölk bara tagit slut, jag kan endast amma honom på natten då det är då han får i sig tillräckligt. Men förhoppningsvis så kommer han sova hela nätterna snart. Efter att jag matat Lucas ska jag ta tag i städningen så jag blir klar idag. Annars så ska Jessica komma förbi, vet dock bara inte när eftersom hon inte hör av sig, hehe. Och jag har knappt nå pengar kvar på mobilen som jag måste spara tills imorgon då jag ska få beskrivning av Angelica.


Uppdate: Fick lov att gå ífrån datorn medans jag skrev det här för att mata Lucas och efter att jag matat honom tog jag mig tid att städa sovrummet medans han var pigg och vaken och väldigt snällt. Så nu har jag städat sovrummet, har även hittat ljuständaren som försvann för ett himla bra tag sedan som låg i garderoben?! :o Sen har jag även städat ur Lucas byrå, tagit bort kläder han inte kan ha längre och lagt allting iordning så det inte ligger huller om buller.

Väntar nu på att Jessica ska komma och ska nu byta blöjja på Lucas. Gud vad han bajsar, haha!


1 Kommentarer
Sara - Alicias mamma & gravids:

vad bra! jo tack det är bra med oss med tack :)



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 14:34:50 URL: http://saralovdahl.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: