UTGÅNG IKVÄLL!
2010-02-19 / 12:22:06 / Min vardag

Hejhopp!

Idag klev jag upp vid kvart i nio, busade lite med Lucas som hade klivit upp före mig med sin far. Sedan dess har jag försökt få tag i mamma vilket inte är så lätt då man inte har pengar på mobilen, hehe. Men till slut så fick jag tag på henne och skulle kolla med henne om hade lust att gå på bolaget men hon bad mig fråga min bror eller hans tjej Lilian eftersom dom redan skulle dit och för att hon skulle slippa fara ut. Satt och gjort och Lilian går på bolaget åt mig. Jag ska nämligen ut ikväll med mina bröder, Lilian, min kusin Mathias och några fler vet dock inte vilka. Mattias stannar hemma med Lucas och får gå ut nästa helg om han vill det. Blir att jag far till brorsan efter att Mattias kommer hem, vilket han gör vi 7 tiden ungefär.

Annars idag så ska jag diska bort lite som vanligt och försöka fundera på vad jag ska göra för mat, vad jag ska ha på mig ikväll och lite sånt där roligt. Ska kolla också om min hårförlängning passar till hårfärgen jag har, lite kul med längre hår så har man lite fler alternativ till frisyrer.

Men nu ska jag ta och noppra ögonbrynen för dom ser hemska ut!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: