TIDEN GÅR SEGT
2010-02-19 / 13:58:28 / Min vardag

Nu har jag nopprat mina ögonbryn klart. Lucas satt brevid mig och tala och lekte för sig själv. Just nu sitter han i gåstolen och springer runt för fullt och talar med sig själv. Jag provade även hårförlängningen men mitt riktiga hår är alldeless för ljust så det såg bara dumt ut, så jag får försöka fixa någon frisyr av det lilla hår jag har, hehe. Vill grymt gärna ha långt hår men jag kan inte spara ut det för så fort jag ska klippa mig vill jag ha en helt ny frisyr så det skiter sig varje gång jag försöker så jag har gett upp.

Tycker att klockan går väldigt segt och att den gärna kan få gå lite fortare. Försöker hitta på någonting som jag kan göra så att klockan går. Det enda jag kommer på är att diska, men det går ju på 15 min så vad ska man göra efter det då? Städa undan lite kanske, det behövs ju alltid men det är inte det roligaste. Vill ju börja sminka mig och välja kläder men det är ju alldeless för tidigt att göra redan då känner jag mig ju redan sliten då jag väl ska ut, haha. Har ju iallafall duschat, det gjorde jag då Lucas sov så jag slipper hålla koll på honom medans.

Det blir extra roligt för mig att sminka mig och klä upp mig eftersom det är ingenting jag gör dagligen. Känns som inte nödvändigt då jag oftast bara är hemma och leker med Lucas, vad ger det att klä sig snyggt och sminka sig då lixsom? hehe.


Nu blev Lucas less på att gå runt i gåstolen så undra om vi ska gå in i köket och diska lite. Sitter och dunkar nordman och Lucas verkar gilla det, det är bra! Nämen nu ska vi gå till köket och diska, på återseende.

2 Kommentarer
Sandra:

Med mig är det bara bra, har flyttat ner till N-tälje & satt mig i skolbänken igen... Absolut för sista gången... :S Men jag behövde verkligen flytta fr ö-vik & ta reda på hur jag vill leva mitt liv.



Hoppas du får en kul ikväll!! // Kram Sandra



SKRIVET DEN: 2010-02-19 KL: 17:33:28 URL: http://minvardagmotmindrevark.blogspot.com/
S.M:

Hejsan!



Jag är en yngre mamma, precis som du själv, och jag håller på med en liten undersökning, så jag har en fråga till dig som jag skulle bli väldigt glad om du svarade på.



Frågan lyder: Sedan du blev mamma, har du funnit några FÖRDELAR med att vara just en UNG mamma? Ge exempel.



Jag vore tacksam om du skickade ditt svar till min mailadress som jag fyllt i. Som en del av undersökningen kan jag dock inte ge ut min bloggadress förrens du svarat på frågan.



Jag är enormt tacksam för din medverkan!



/S. M.



SKRIVET DEN: 2010-02-21 KL: 12:50:35



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: