Tar dagen som den kommer.
2010-02-18 / 10:22:50 / Min vardag

Idag vaknade jag vid 07.20 och jag och Lucas låg kvar i sängen för att leva om så att Mattias skulle vakna eftersom han började kl 9 idag. Sedan så åt vi lite frukost och Lucas ligger och sover och har nu gjort det ungefär en timme. Jag sitter och nördar vid datorn och funderar på vad vi ska hitta på idag. Finns inte så mycket att göra som inte kostar pengar och det är synd.

Igår så fanns det ingenting bra alls på tv och jag orkade inte sitta vid datorn så jag la mig i sängen, fast då har jag ju läst ut boken så jag la mig ner och gjorde klart mitt schema, har lite grann kvar att göra på det men det är så gott som klart. Så nästa vecka så drar jag igång med schemat. Har ju lovat för mig själv att sluta röka också så ska försöka ta tag i det nästa vecka också. Får se hur det blir med det, gäller ju att verkligen ha viljan men den hoppas jag finns hos mig.

Mattias jobbar heldag idag och det suger, saknar att ha honom hemma fast det är ju verkligen bra att han får jobba och jag bara hoppas på att han blir anställd där så han kan få börja med sitt körkort och allt som hör till. Sitter just nu och lyssnar på nordman och enligt mig är han kung. Jag är så som person att om jag ska lyssna på musik så måste jag lyssna igenom texten och den måste betyda någonting för mig. Nordman har ju väldigt konstiga texter eller hur man ska säga men jag har alltid lyckas att få dom att betyda något för mig. Han har ju släppt en ny skiva, den har jag lite svårt för men har ju bara lyssnat på den en gång så med tiden kommer den betyda också!


en gammal bild på min sötnos.

6 Kommentarer
Hanna:

Hej :D kan du snälla kolla på min blogg och säga om du tycker jag ska vara brunett eller blondin? :D



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 11:16:41 URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Hanna:

Okej :D läget med dig idag då?



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 16:01:34 URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Anonym:

Lite fakta om Nordman (som btw är ett av mina favvoband :) Nordman= Ett band bestående av två personer. Håkan Hemlin= Sångare i Nordman. Inte många som tänker på att det är ett bandnamn, men så är det :)



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 16:55:51
Hanna:

Gött :D jo det är bra här med! Gör dudå? :)



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 17:55:20 URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
eeee:

komedier!



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 19:57:31 URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Denise - Ännu en mammablogg:

vilken sötnos!



SKRIVET DEN: 2010-02-23 KL: 20:50:46 URL: http://knoddenojag.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: