IF THEY CAN DO IT, THEN YOU DO IT!
2010-02-05 / 10:59:40 / Min vardag

Hej!

Låg och drog mig från halv nio till halv tio som vanligt, men gud så skönt det är! Åt lite frukost, gav Lucas mat och nu ligger sötnosen och sover igen. Igår så la jag bara ner honom utan en pip och han somnade direkt, samma sak nu då jag la ner honom och han somnade på direkten! Så skönt, vem vet han kanske börjar lära sig nu? Kan ju hoppas på det. Ska väl plocka undan lite från min kära sambo som redan lämnat jobb åt mig än fast jag städade igår, hehe. Han lämnade tallriken med bestick och tomt mjölkpaket inne i vardagsrummet från igårkväll och imorse så ser jag att han lämnat nästan en full tallrik med flingor och mjölk + smöret framme, dessutom macka i slasken. Men jag antar att han hade bråttom till jobbet för han började 9 idag istället för 10-11.

Ska nog ta tag i disken som vi har samlat ihop sen igår och sedan göra mig iordning medans Lucas sover annars kommer jag göra det i sista sekunden innan vi ska gå till bussen.

Tjingeling!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: