I LOVE ME LIFE.
2010-02-13 / 13:19:20 / Min vardag

Igår så myste jag och Mattias hela kvällen och jag tror det behövdes för att vi har för det mesta suttit i varsitt hörn (en suttit vid datorn och en vid tv:n sen har man bytt av varandra typ). Så vi såg på någon film på 5:an och den funkade att se på. Gick och la oss efter det eller jag la mig och läste en bok och Mattias satt vid datorn en liten stund och kom sedan och la sig.

Idag så klev Mattias upp med Lucas vid halv åtta och jag låg kvar i sängen till klockan 10. Och då ser jag vardagsrummet som var täckt av kaksmulor (okej, lite överdrivet.) men Mattias hade nämligen gett Lucas mariekex i gåstolen vilket har slutat med att hela gåstolen och vardagsrumsgolvet var fullt att kaksmulor, så jag tog fram dammsugarn för ett litet tag sedan och dammsugade rent gåstolen och golvet. Vid halv elva ungefär gick Mattias till jobbet och jag har diskat undan lite och dylikt. Lucas fick sig även ett bad. Glömde totalt bort att he batterierna till kameran på laddning igår så jag ska göra det direkt efter detta inlägg.
Angelina kom för ett litet tag sedan och ska stanna här tills att dom ska äta hemma hos mamma, kände att jag inte orkar ha att hon sover över eftersom Lucas vaknar så mycket på nätterna och det blir bara jobbigt eftersom man får så konstig sömn när man måste vakna titt som tätt.

Efter middagen kommer nog Jessica och Robert förbi en sväng, lär nog spela lite sällskap spel eller något sådant. Har inte så mycket mer att berätta men ska sätta batterierna på laddning så kommer det upp bilder ikväll eller imorgon!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: