I KNOW HOW IT FEELS LIKE TO NOT HAVE SOMEBODY!
2010-02-06 / 14:21:36 / Min vardag

Igår efter att jag plockat och diskat undan efter Mattias (hehe sorry älskling, måste klaga lite på dig i detta inlägg också eftersom du lämna mer åt mig imorse) så for jag in till stan och tog sedan bussen till Angelica. Hade det väldigt trevligt där, satt pratade, drack te osv. Vid femtiden fick jag lov att gå för att jag måste ner till apoteket och köpa mat till Lucas, skulle vara lite illa om han inte hade det. Sen så hann jag inte med 25 över 5 bussen för att jag behövde handla lite grönsaker och sånt. Så fick ta nästa så gick jag upp till gallerian medans och som tur var så var det nån sorts tävling där så jag stod där och lyssna tills bussen gick. Väl hemma så började jag med maten på en gång var vrålhungrig. Potatisgratäng, fläskfilé och vitlöksbröd. Gjorde bara gurka till eftersom klockan var så mycket och jag var som sagt vrålhungrig! Efter att vi ätit klart vid 20.00 så satt vi oss i tvrummet och sedan så ska Mattias gå in till Lucas för att ge honom tutten så hör han "mjaaou" han tänkte det där är inte Nelly. Han kollade in i garderoben och kommer springades till mig "KOM!" Jag fick reaktionen "FÖDER HON?!". Vi sprang båda dit som två småbarn på julafton och vad ser vi inte? Jo Nelly ligger i garderoben bland MINA (!!:p) kläder och har fött två kattungar. Efter att ha ringt och berätta till massa folk och så så lät vi henne vara ett tag och sedan efter ett tag gick Mattias dit och kikade. 3 kattungar blev det, allafall vad det ser ut som ser inte så bra i garderoben det är så mörkt och inte ens sträcka in handen där för då attackerar Nelly en. Vad det ser ut att vara är ju allafall 3 st kattungar, en svart/vit, en svart och en orange/vit. Har inte sett dom ännu riktigt men längtar tills dom kommer ut från sitt "gömställe". Så nu är det inte bara jag som är mamma här inte.


Allafall klev upp vid halv tio idag och käkade frukost och så. Sedan har jag inte gjort allt för mycket. Har diskat ännu en gång och ska sedan plocka upp inne i sovrummet efter Mattias som slängt kläder överallt för att han inte vet vad han ska ha på sig. Efter att Mattias jobbat färdigt ska vi mötas i valla och sedan gå till hans mor (som bor i valla då :p). Ska fira Daniel som fyllde 20 år i torsdag. Blir tacos och öl, skönt att jag bara kan ta en öl utan behöva tänka på att jag måste mata Lucas nu då han äter ersättning.

Allafall ska sluta snacka om allt och inget och göra mig iordning, man vet aldrig då Mattias ringer och säger att jag ska börja gå.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: