I HAVE EVERYTHING I COULD EVER WISH FOR!
2010-02-15 / 09:36:49 / Min vardag

Hej!

Klev upp för lite mer än en timme sedan och känner mig riktigt stolt. Ska försöka hålla detta nu att kliva upp tidigt. Har ju fått in Lucas dygnsrymt så att han somnar 7 på kvällen och vaknar 7 på morgonen, riktigt skönt. Istället för att han lägger sig med mig vid tolv, ett nångång. Fast jag ska försöka skärpa mig på den fronten också, lägga mig mer i tid så jag har det lättare att kliva upp på morgonen.

Allafall Lucas har redan somnat för ungefär 10 min sedan, så får se hur länge han har tänkt att sova, måste till stan och köpa oboy och dylikt. Annars vet jag inte riktigt vad som händer, lite diskning och sånt ska jag ta tag i. Mattias gick precis till jobbet så jag och Lucas är själv hela dagen så får se vad vi hittar på mer.


Satt igår och på började mitt schema som jag så småning om ska följa, har varit väldigt slapp med träning den senaste tiden men jag och Mattias ska nog fara dit imorgon och träna då han är ledig imorgon. Men ska även börja gå ut och gå så jag får bort min mage (sorry att jag tjatar om den, haha). Jag gör ju inte så mycket åt det men jag försöker, inte lätt att gå från att knappt röra sig till att träna var och varannan dag, men hello I'm trying.



min älskling igår innan kameran dog lika fort igen.


min underbara son just nu.

3 Kommentarer
Nadja:

allt bra? =)



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 10:12:18 URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
disente:

Fin blogg :)



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 10:26:52 URL: http://disente.blogg.se/
eee:

söta bilder !



SKRIVET DEN: 2010-02-16 KL: 11:43:54 URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: