I DONT KNOW
2010-02-12 / 11:15:25 / Min vardag

Sitter just nu här och väntar på att Jessica ska komma. Ska nämligen in till stan för att jag måste välja vad jag ska gå för linje. Promblemet är bara att jag vet f*n inte vad jag ska ta!! Eller jag vet vad jag vill bli men finns inte en chans att jag kommer in där så det suger verkligen. Får se vad jag hittar på för någonting. Skulle egentligen dit med Emelie men hon var sjuk så då var Jessica snäll som följer mig eftersom jag vill inte gå själv, tönt som jag är. Lucas ligger nu och sover och vi har fått in hans dygnsrytm, vilket man kan ångra såhär i efterhand eftersom han vaknar och är pigg klockan sju nu! haha. Men det är bra träning för mig till att jag börjar skolan än fast det var Mattias som klev upp med honom imorse. Usch, varför ska det va så in i nordens skönt att ligga kvar i sängen? Hm, ska bli bättre på det där en vacker dag. Allafall ska fara in till stan så fort att Jessica kommit eller bussen går kvart i tolv så efter det ska jag hem igen och städa och sedan tända lite ljus och laga middag, tacos blir det idag.

Nu ska jag göra mig iordning så att jag är klar tills att bussen går.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: