EVERYBODY IS TALKING ABOUT IT.
2010-02-04 / 21:38:06 / Min vardag

Kom hem för ett litet tag sedan från att ha firat min kusin. Blev lite kakor och smått och gått. Vägde mig även där men tror deras våg är lite koko, första gången jag vägde mig så vägde jag 60,4 sedan efter att ha gått ner från vågen och upp igen så vägde jag 56,4 så jävlar vad jag tappar kilon fort, haha. Hade iallafall det väldigt trevligt men alltid en person som ska förstöra allt när jag är med min släkt. Aja ska inte tänka på det, eller försöka går ju.


Gjorde ju som sagt klart städningen och det känns skönt så imorgon kan jag vakna utan att behöva städa, det enda vi behöver göra är att diska, eller jag. Mattias plockar hellre undan grejjor än att diska och jag tvärtom så det är ju perfekt.

Imorgon ska jag ju som sagt träffa Angelica fast det är ju inte förns vid klockan två, så vad ska jag göra tills dess? Hm, hittar på någonting, blir säkert till att nörda framför datorn som vanligt och busa med Lucas. På lördag ska vi fira Mattias bror Daniel som fyller 20 år idag, grattis!

Ska ta och slappa framför ett one tree hill avsnitt sedan sova, godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: