Ett snabbt inlägg
2010-02-22 / 09:41:45 / Min vardag

Ifredags så for jag till min bror vid klockan halv åtta och vi var där till halv 1 sedan for vi till mamma och efterfestade där, vid halv fyra var jag hemma. Jag for aldrig ut på krogen vilket var väldigt skönt då kunde jag inte göra av med pengar, haha!

I lördags så var jag hyffsat bakis och tog det bara lungt hela dagen. Igår så for vi till Mattias mamma för att hon fyllde år, så vi blev bjuden på massa fika och sedan var vi bara hemma.

Idag så klev jag upp vid 8 och har hitills ätit frukost, lagt Lucas och måste nu göra en matlista för att mamma kommer snart och hämtar mig så vi kan fara och handla. Idag så ska jag även börja gå ut och gå och försöka vara nyttig, vi får väl se hur det går hehe.

Jag kan inte skriva nå mer för jag måste bli klar med en matlista innan mamma kommer, så jag återkommer senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: