DU TAR VAD DU FÅR.
2010-02-24 / 20:27:32 / Min vardag

Hej!

Idag så klev jag upp strax före halv 10 och tog mig en sovmorgon då Mattias klev upp med Lucas. Sedan har jag färgat håret men blev inte alls nöjd, så får se om jag ska ha kvar hårfärgen eller om jag ska färga till någonting annat. Det skulle bli lite likt blondt men snäppet mörkare men det blev inte alls som jag tänkt. Men som sagt jag ska tänka på saken, hehe. Sedan så blev jag så pass uttråkad och ville hitta på någonting istället för att sitta hemma så jag och Mattias bestämde oss att fara till husum, sagt och gjort och nu är vi här. Mattias börjar inte jobba förns vid 12 imorgon så det var perfekt med tanke på då kan vi ta 10 bussen hem imorgonbitti. Vi fuskade och åt på sibylla till middag och jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hålla sig borta från slisket! Jag blir så besviken på mig själv, har sagt att jag ska börja promenera denna vecka också men nu sedan jag var och träna med helle har jag sån j*vla träningsvärk så jag knappt kan gå, haha! Har både träningsvärk i fram och bak låren så det är svårt att böja på benen. Men jag hoppas att det går över fort så jag kan promenera plus att jag bett mamma om täckbyxor och sånt så jag inte har någon undanflykt till att det är kallt ute. En vacker dag ska jag ta ut tummen ur arslet och göra det jag säger.


Många snackar om att dom är less på att folk snackar skit, att dom inte kan hålla käften om det man har bett dom hålla käften om. Dom kan ju fråga sig själva vad dom gör. Snackar inte dom vidare det andra folk har sagt till dom? Snackar inte dom skit om andra personen? Det är någonting som inte går att undvika MEN man kan tänka på vad man säger, till vem man säger. Jag säger inte att jag håller tyst om allting, för det gör jag inte men jag tänker på vad jag säger, till vem jag säger det. Och kommer det fram vad jag sagt så står jag för det och förklarar inte bort mig utan jag står för vad jag säger och tycker. Jag är även less på allt detta skitsnack och jag försöker verkligen att hålla käften och jag vet inte varför jag ibland säger det vidare men efter en händelse som hände för inte allt för länge sen fick mig att tänka om. Den vän jag blev ovän med då, vi har det inte likadant längre, det är spänt imellan oss och vi vet inte riktigt vad vi ska säga till varandra eller hur vi ska göra. Den tjejen jag "förådde" hade jag precis kommit överens med efter att haft det lite hit och dit med. Men jag förstår henne om hon inte känner att hon kan lita på mig och om hon inte riktigt vill ha någonting med mig att göra längre. Jag skäms över att jag sa grejjen vidare och jag önskade jag kunde få det ogjort men det viktigaste jag tycker är att jag stod för det jag sa och erkände vad jag gjort. Tjejer är som djur då det gäller skitsnack, gör allting för att skydda sitt eget skinn.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: