Designen kommer sakta men säkert fram.
2010-02-27 / 18:04:33 / Min vardag

Hej!

Jag är fortfarande inte klar med bloggen men jag har iallafall kommit en bit på vägen.

Jag sitter hemma hos mamma nu och ska vara barnvakt åt min syster eftersom mamma ska fara och kolla på hockey och sedan fara ut på krogen. Vi har ätit lax och det var mycket gott enligt mig! Det har inte hänt allt för mycket idag, mamma kom och hämtade mig och Lucas strax innan 11 och sedan så for vi in till stan och köpte mat till Lucas, vi hämtade Evelina från fotbollsträningen, for på affärn, for och lämna snus åt Mattias på jobbet + risifrutti och därefter for vi hem till mamma. Har suttit med designen nästan hela dagen till och från och gör fel hit och dit men nu så börjar det ordna sig lite. Råka stava fel på headern och det var pinsamt som någon skrev men vem bryr sig, sånt som händer om du frågar mig.

Nu ska jag ta och vara lite social med Mattias hade jag tänkt, återkommer nog senare och fortsätter lite med designen. Det beror på om det är något bra på tv eller inte. På återseende.


1 Kommentarer
Marie:

Vinn en bärsele till ditt barn mellan 1-5 år i min blogg. Kram :)



SKRIVET DEN: 2010-02-28 KL: 15:36:09 URL: http://lillmian.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: