you can hate on me.
2010-12-27 / 22:47:46 / Min vardag

Heej!

Opps, jag är riktig dålig bloggare. Äh jag uppdaterar då jag känner för det vettja, annars är det inge roligt.

Aja vad har hänt sen sist? Det har varit jul och massa andra roligheter. Jag är inte så stort fan av julen faktiskt. Tycker den är lite överskattad. Hade inte Lucas på julafton utan hade han på juldagen. Så kommer Mattias att ha honom på juldagen nästa år och jag på julafton. Allafall tror nog Lucas blev riktigt nöjd med sina julklappar, massa bilar och annat roligt. Han är ju så otroligt kär i bilar och allt som man kan kalla fordon.

Allafall just nu ligger han och sover och jag har haft Jessica och Robert på besök. Vi har spelat kort och snackat lite skit typ. Dom for för 45 min sedan kanske och nu sitter jag och kikar runt lite internet och ska väl snart gå och lägga mig. Fast har jäkligt svårt att sova på nätterna nu kan aldrig lägga mig innan klockan 01.00 och gör jag det så somnar jag ändå inte innan 02.00. Sjukt irriterande, iallafall då jag har Lucas. Jag vill ju vara pigg som en mört då han bestämmer sig för att kliva upp, vilket jag inte är nu för tiden. Aja det ger väl med sig kanske.

På fredag är det nyår och då ska Lucas vara med min syster. Jag har varit nykter nu dom senaste 2 åren på nyår så ska passa på att festa till det lite då min syster var snäll och tog ansvaret att vara barnvakt. Så nyårsfest letas och jag längtar!

Imorgon så ska jag och Lucas in till stan och göra lite ärenden annars så har vi inte så mycket planerat, bara mysa på som vanligt!

Ja, det var väl allt för mig denna gång. Ska försöka ta mig kraft till att fortsätta listan jag har påbörjat!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: