Sena nätter.
2010-12-03 / 00:31:39 / Min vardag

Har varit hemma hela veckan med Lucas för han har varit sjuk, men imorgon ska vi på skola/dagmamma. Känns konstigt att ha varit hemma så här länge, nästan så att jag är mammaledig igen. Allafall vad gör jag vaken nu? Har så himla svårt att somna på nätterna nu för tiden, så sover inte många timmar nu för tiden men jag lever ju iallafall.

Klippte bebis hår idag, gick väl sådär. Han ville inte sitta still och tyckte inte alls om det, han ville ha kvar sitt krull. Men det gick väl, fick inte till det särskillt jämnt men det får duga. Han hade så slitet hår bak på huvudet så det behövdes verkligen klippas, även fast jag älskar hans små lockar!

Allafall nu ska jag göra iordning Lucas skötväska med grejjor han behöver till dagmamman. Sov så gott.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: