Osäkra gator i Örnsköldsvik ikväll.
2010-12-10 / 16:06:47 / Min vardag

Igår fick jag idén att söka upp 90'tals musik, hittade massa gamla godingar som pumpas ur mina högtalare just nu. Ikväll ska jag göra örnsköldsviks gator osäkra med Nathalie & Elin. Jag sitter just nu och väntar på att klockan ska ticka lite fortare så jag kan kleta på mig lite smink och dylikt. Vi ska börja förfesta hemma hos Nathalie sedan drar vi vidare på fest, hos vem vet jag dock inte ännu.

Igår så gjorde jag inte så mycket, var på skolan slutade vid två ungefär. Gick med några klasskompisar på staden sedan tog jag bussen hem. A kom hit efter hockeyn och spöade mig totalt i plump!! Vill inte ens säga resultatet för så dåligt var det, för min del iaf! Annars då, skolan går väldigt segt för mig nu på senaste men försöker med att jobba upp det. Blivit lite mycket nu på slutet då jag var borta från skolan för länge och så men det ordnar sig. Min lilla älskling får jag på söndag och jag längtar ihjäl mig, men tills dess måste jag hålla mig sysselsatt så att tiden går undan! Snart jul också, och jag vet inte riktigt vad min kommentar blir där. Jag kommer inte att ha Lucas på självaste julafton utan jag får honom på juldagen. Känns tråkigt men får tänka positivt att jag få ha honom nästa julafton iallafall. Min lilla skatt.

Allafall nu ska jag försöka få mig lite mat i magen så jag kan må bra ikväll.

Ha en bra fredagskväll och håll tummarna med mig att Jay Smith vinner idol ikväll!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: