Fredag = Pluggkväll
2010-12-03 / 22:35:03 / Min vardag

Hej!

Idag så har jag varit i skolan, dagen gick segt men ändå snabbt om man kan säga så. Allafall hände väl ingenting speciellt direkt. Min bror hämtade mig efter skolan och sedan for jag till mamma, gjorde middag sedan skulle jag och Lucas gå hem vid halv sju någongång men han total strejkade och blev inte på sitt bästa humör så det slutade med att vi fick skjuts hem.

Jag sitter just nu och pluggar, på en fredag! Hm, jamen det behövs med tanke på hur mycket jag ligger efter nu efter att ha varit borta över en veckas tid. Skulle kunna somna sittandes men ändåså envisas jag med att vara uppe. Varför gör jag alltid det? Har varit trött sedan klockan sju men slår vad om att jag inte lägger mig förns 2 eller så.

Aja har väl inte så mycket mer att säga om denna dag, den var helt okej.

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: