Dagens händelser & Lucas framsteg
2010-12-18 / 19:34:52 / Min vardag

Idag har jag och Lucas busat på. Min syster var även hit och jag slingade håret på henne. Färgen räckte inte riktigt till allt men blev det dåligt är det ju tur att hon kan göra om det. Lucas har blivit lite krånglig på att somna om kvällarna, man har fått börja gå in flera flera gånger för att han kastar iväg tutten hela tiden, men han har väl för sig någon "rolig" period eller så. Annars idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket, tycker det är så himla skönt att vi får jullov på tisdag, längtar såå! Kommer vara ledig 3 veckor och det behövs verkligen, fy tusan vad jag ska sova!


Nu tänkte jag berätta lite utav vad Lucas kan och ha lärt sig, tänkte ni kanske är lite intresserad.

Det han kan göra är:

- Vinka hejdå

- Äta helt själv, dessutom med skeden åt rätt håll, haha!

- dansa

. snurra runt runt

- hålla flaskan själv (fast det har han kunnat sedan han va 5 månader eller nått sånt)

- klättra upp/ner för soffan

- sätta på sig skorna själv

Det han kan säga är:

- Titta där

- där

- oj

- mamma


Det är väl det mesta jag kan komma på, min lilla pojke..


1 Kommentarer
evelina:

han kan säga tack också :D



SKRIVET DEN: 2010-12-19 KL: 17:19:39 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: