♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
2010-12-19 / 19:26:00 / Min vardag

hm någonting jag ångar.

Jag ångrar att jag inte har tagit skolan på allvar, särskillt att jag inte tog högstadiet på allvar. För nu då jag vet vad jag vill bli så går det inte. Det går inte för att jag har inte tillräckligt med poäng och jag har inte pengar för att kunna betala för att bli frisör, inte så lätt att punga ut 80.000 kr bara sådär. Jag oroar mig för att jag kommer hoppa av handels med, eftersom det är egentligen ingenting jag vill hålla på med och jag har hoppat av alla andra linjer för att jag redan vet vad jag vill gå och vad jag vill bli. Men jag vill ha ett gymnasiebetyg!!

Så ni som fortfarande ha chansen till att inte leka bort högstadiet försök att ta det på allvar, för det är större allvar än vad man kan tänka sig tro. Så för eran egen skull, ta tag i det och gör det rätt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: