♥ Dag 13 – Den här veckan.
2010-12-13 / 07:56:00 / Min vardag

Då berättar jag om veckan som varit eftersom det endast är måndag och inte mycket har hänt.

Från måndag - fredag har jag varit på skolan, det har inte hänt så mycket mer än så på vardagarna. Har varit lite med E och så men annars inte hänt så mycket.

I fredags festade jag först med Nathalie (Elin kom aldrig något). Jag och Nathalie började dricka lite smått och så såg vi på idol och ingen missade väl att Jay vann? Allafall när klockan närmade sig 22.30 och vi fann ingen som kunde skjutsa gratis så tog vi oss en promenad in mot stan och jimmy & patrick mötte upp oss så gick vi hem till jimmy. Det blev lite öl drickning och dylikt. Lite senare mot kvällen var det en tjej som snodde mitt oöppnade ciggpack. Jag förstod att det var hon så när hon och "hennes kille" gick på toa rotade jag igenom hennes handväska/jacka och hittade mitt ciggpack i hennes jackficka. Hon vägrade att erkänna det än fast jag hittat det i hennes jackficka och ja sen slutade det som det slutade. Har ont i min hand för att hon körde in naglarna djupt som f*n plus att hon slet sönder mitt linne.

Allafall kvällen fortsatte och det droppade in mer folk och sedan for vi på efterfest i sörliden, jag var dock bara kvar till 04.00 för jag drog till E istället men dom andra fortsatte.

Resterande av helgen har jag varit hos E och kom hem vid 2 tiden och inväntade att min lilla guldklimp skulle komma, han kom vid halv 6 och sedan dess jag umgåtts med honom, Helle & min lillasyster Angelina.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: