♥ Dag 11 – Mina syskon.
2010-12-11 / 10:45:00 / Min vardag



Jimi Östensson

Min bror är 21 år. Han står mig väldigt nära. Jag vet att han finns där för mig om jag ber honom. Klart att vi har våra bråk, det har ju alla syskon. Jag har näst intill umgåts med honom och hans kompisar då jag var liten ganska ofta och jag älskar honom.




Tobias Östensson

Han är 20 år. Han står mig också väldigt nära och jag har även umgåts med honom och hans kompisar. Han finns alltid för mig och jag älskar honom!




Evelina Strandberg


Älskade syster. Jag tycker det otroligt att vi har en sådan kontakt. Vi har haft våra bråk, men nu är vi så nära varandra som vi kan vara. Jag älskar dig så himla mycket och jag vet att du finns här för mig och du vet vart du har mig <3



Angelina Strandberg


Lilla skitunge. Så himla tjurig unge, men jag älskar henne ändå!


Sen har jag även två syskon till Robin & Evelina i Stockholm/Uppsala, dock känner jag dom inte så bra. Har aldrig träffat Evelina faktiskt. Men jag älskar dom i vilket fall och dom betyder för mig <3

1 Kommentarer
evelina:

jag älskar dig! <3



SKRIVET DEN: 2010-12-11 KL: 12:17:05 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: