♥ Dag 1 – Presentera mig själv
2010-12-01 / 21:43:12 / Min vardag

Då kickar vi igång detta och hoppas på det bästa!


Jag heter Nathalie Östensson, kommer ursprungligen från Stockholm men räknar som ändå inte så då jag flyttade upp till Örnsköldsvik då jag nästan var 3 år. Jag är 19 vintrar och studerande. Går Nolaskolan inriktat handels. Jag har en son som är 1 år och 4 månader (hm, det visste ni inte va? haha). Allafall hur är jag som person? Själv tycker jag att det är svårt att förklara mig själv som person då en annan kan ha helt annan uppfattning utav mig, men iallafall. Jag är en rätt så glad person, funderar för mycket på livet ibland faktiskt. Jag har alltid fått hört att jag är duktig på att diskutera, nästan så att jag är för duktig då dom flesta inte ens vill ta en diskution med mig. Annars har jag faktiskt riktigt dålig humor, skrattar åt det minsta, oftast åt mina egna skämt då ingen annan skrattar åt dom, haha! Se sitter till och med och skrattar nu, åt mig själv. Annars då, jag älskar musik men vem gör inte det. Men jag kan inte lyssna på en låt om den inte tilltalar mig, om jag ska ta en exempel så har jag inte kunnat lyssna på svensk hipphopp sen jag var i mina yngre tonår. Men sen fick jag höra Petter - Längesen, den tilltalade mig på direkten. Jag kan inte sitta och höra en låt och sen måste nöta in den för att tycka om den utan jag ska fastna för den på direkten annars är det oftast ingenting för mig. Den absolut bästa artisten enligt mig är Eminem, dom som känner mig sen tidigare förvånas nog icke utav att jag säger det. Jag tycker att hans texter är gudomliga, han tilltalar mig helt enkelt. Jag ska inte sitta här och säga att jag ljuger aldrig, för då ljuger jag ju. Jag tycker inte om då personer säger att dom inte ljuger eller att dom säger att dom hatar personer som ljuger, alla ljuger mer eller mindre och det är inget du kan komma undan med. Säg att det är en vit lögn om det känns bättre, för mig är lögn en lögn helt enkelt.


Skulle ni se mig på mitt töntigaste humör så skulle ni aldrig kunna gissa på att jag är 91:a, ni skulle nog snarare gissa på 98:a eller nått, haha. Jag kan vara riktigt fjantig ibland men vem kan inte. Jag sitter just nu och funderar på hur jag ska skriva mina intressen, för så intressant är jag inte. Jag håller inte på med någon sport, jag strävar inte ute efter så mycket här i livet förutom att min son ska må som en gud, att han ska få det bästa livet jag kan ge honom. Men om jag ska säga smått och gott om mina intressen så är det självklart min son, mina vänner och min familj. Jag gillar att lyssna på musik, det är bland det bästa som finns. Jag är en rätt så stor datanörd även fast jag inte direkt göra någonting på dumburken. Jag älskar att festa och det har det blivit väldigt mycket utav sedan jag blev singel igen och ta mig inte fel där, jag går inte ut och festar om jag har Lucas utan det gör jag på mina barnfria veckor.

Jag skulle faktiskt kunna sitta här och skriva hur mycket som helst men avslutar detta "moment" här faktiskt.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: