Long time ago again
2010-08-11 / 12:12:23 / Min vardag

Hej!

Det har inte ordnat sig med soc ännu och jag fattar fan inte vad dom tänker på. Iallafall så igår så gjorde jag inte så mycket lekte med Lucas såklart. Har inte kunnat gjort så mycket dom senaste dagarna då det varit regn och bara tråkväder.

Har varit lite orolig den senaste tiden över lägenheten då han fortfarande inte har hört av sig så jag skickade iväg ett sms igår och frågade hur det gick med kontraktet och när man kan flytta in och fick svar om att allt är nog klart till nästa vecka och att han hör av sig då det är det. Så det känns bra, fick bara lov att skicka iväg ett sms så han inte glömt mig, haha! Dessutom så börjar vi inskola Lucas nästa vecka hos dagmamma och veckan efter det så börjar skolan! Känns riktigt skönt så man kan få göra någonting på dagarna och få runtiner i vardagen, är så less på att bara vara hemma nu då jag varit det över ett år men samtidigt kommer jag sakna att vara med lucas 24/7 men han kommer nog trivas bra hos sin dagmamma, hoppas jag iallafall. Gruvar mig lite för att börja med 94:or men jag vill ha en gymnasieutbildning så jag får tvinga mig själv till att få det att funka.

Allafall Lucas ligger och sover nu så jag passar på att sitta vid datorn som vanligt. Vet inte vart sladden till kameran är och systeryster har mitt minneskort men ska föra över lite bilder från telefon än fast kameran suger på den men bättre än inga bilder alls.


Jag vet inte vad jag ska tro längre, du litar inte på mig och det här börjar gå för långt och jag orkar snart inte med det.

1 Kommentarer
evelina:

sv: & jag finns här för dig ! loveu darling <3



SKRIVET DEN: 2010-08-14 KL: 23:04:07 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: