Rent fint hus.
2010-08-29 / 12:00:01 / Min vardag

Jag fick mig ännu en sovmorgon idag, riktigt skönt. Igår så städade vi hela huset och vi skurade golvet alldeless nyss, så nu inväntar vi på att mamma ska komma hem från nordmaling så att hon får sig en överaskning då hon kommer hem och det kan jag säga att hon förtjänar upp till tusen! Hon får jämt tjata här hemma på att hon gör allting (vilket är sant) så vi ville överaska henne med att kommer hem till ett skinande rent hus jämför hur med det såg ut då hon lämnade det i fredags. Allafall mina systrar skulle egentligen upp till nordmaling igår och skulle åka upp med våra kusiner när dom kom tillbaka från sundsvall men dom kom inte hit förns halv elva på kvällen så det gav inte så mycket för dom att fara upp dit så kusinerna stannade kvar här och sov över.

Igår var vi även på Ö&B och jag skulle köpa bestick till lägenheten, men kom hem 820 kr fattigare. Köpte då bestick, ljus, skärbrädor, osthyvel, smörknivar, saxar, knivar, lite godis och en dammsugare som var väldigt behövlig. Men jag gjorde bara fynd och det var behövande saker så det gör mig ingenting att jag blev lite fattigare. Idag ska jag försöka ta mig till lägenheten så jag får någon ordning där skulle bara behöva mamma som kan skjutsa då jag har mer grejjor som ska dit men får se hur sent hon kommer hem annars får jag gå till lägenheten och börja packa upp iallafall. Nu ska jag nörda lite internet och så medans Lucas sover.




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: