Jag suger!
2010-08-27 / 22:06:41 / Min vardag

...verkligen på att blogga! Men det känns som jag aldrig har tid längre. Går i skola typ hela dagarna, är med lucas då jag kommer hem eftersom jag inte får se han hela dagarna som förut och då han somnar då passar jag på med lite egentid. Dessutom har jag inte läst bloggar på jävulst länge då mammas internet är cp:et så jag har ca 800 inlägg att läsa, haha! Allafall vad gör jag annars då denna fredag kväll? Inte ett skit faktiskt, min lilla syster har somnat, Lucas somnade för länge sedan och ingen annan är hemma så jag håller på dö av uttråkning. But that's life, man kan inte alltid ha roligt här i livet. Allafall nu håller jag på att flytta in i lägenheten också så senast den 1 sept kommer allting vara klart (hoppas jag,haha). Och med soc har det ordnat sig som känns jävligt skönt då jag har "bråkat" med dom hela sommaren och dom har bara jävlas med mig sjukt irriterande!

Mattias och jag har gjort slut igen och vi kommer nog aldrig bli tillsammans igen, tråkigt men sant det funkade helt enkelt inte. Men känns som jag gjorde rätt beslut... Skolan går bra eller ja vi hade våra första riktiga lektioner idag så vi har ju nyss börjat men känns som jag har valt rätt denna gång iallafall än fast det är 94:or jag får gå men dom är faktiskt helt okej, jag hade förväntat mig värre men jag hade tur. Känns bra att jag valde att plugga och skaffa mig en utbildning istället för att skita i det. Detta är ju min sista chans i gymnasiet så jag ska göra det bästa utav det. Tur jag har bröder som är duktiga i ämnen jag suger i som jag kan ta hjälp av, för att ta hjälp av mamma ger ingenting då hon är sämre än mig, haha! Men då kan vi iallafall skylla på att det var länge sedan hon gick i skola.

Allafall Lucas har ju börjat gått helt själv nu också! Börjat hos dagmamma har han dessutom gjort, så det känns riktigt roligt, han börjar bli så himla stor nu! Tidigare idag så fick han inviga sina första riktiga skor ute och det gick väldigt bra än fast man såg att han tyckte det var klumpigt att gå i dom men som tur lär han sig ju :)
Annars då vad har hänt mer? Jadu ingenting som jag kan komma på just nu men jag försöker skärpa mig i bloggningen för jag vill verkligen blogga och kunna titta tillbaka om vad man skrev och allt sånt där. Vet dock inte då jag kommer få internet i lägenheten men förhoppningsvis så tar det inte så lång tid.

Men nu ska jag fortsätta nörda OC som jag börjat se om då det var länge sen jag såg det och har typ glömt bort allt nästan. Så på återseende.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: