What comes around, goes around.
2010-04-10 / 16:19:18 / Min vardag

Hejhej!

Just nu sitter jag hemma hos mamma, då jag lovat henne att vara barnvakt idag. Hon var ju barnvakt åt Lucas igår då jag och Mattias var ute på lite festligheter. Påtala om det så var det en helt okej kväll igår. Det slutade med att två rutor med krossade, hon som ägde lokalen var skit förbannad och polisen kom. Varken jag eller Mattias hade någonting med det att göra som tur är så då alla blev utkastade så for vi hem till Mattias kompis. Det var Mattias, jag, min kusin Mathias, Emelie, Tess & Tattoo (Jag vet inte hur han stavar sitt namn). Allafall hemma hos Tattoo så drack han och Mattias någon sprit och vet ni vad?! Det var en mask i spritflaskan, han visste inte varför den var där men den skulle vara där. Så när dom hade druckit upp innehållet så tog han ut masken och ÅT DEN! Hur äckligt som helst, haha. Allafall vi var hemma vid 3 tiden och Mattias klev upp och for och jobba vid 9-10 och jag låg och sov till klockan ett! Hur skönt som helst att sova ut utan att ens behöva bli väckt, hehe. Jag vaknade av att mamma ringde och väckte mig och då såg jag att jag hade 4 missade samtal och ett meddelande. När jag vaknade var jag faktiskt pigg och inte bakis, var nog för att jag sov så pass länge. Dessutom så drack jag inte så mycket igår heller. När mamma kom och hämtade jag mig så kunde jag inte bärja mig för att träffa min lilla skatt. Just nu sitter han med sin nappflaska och dricker lite vatten. Ikväll lär vi bara sitta vid tv:n och mysa. Mattias slutade vid fyra så han lär nog vara påväg hit när som helst.


Desstom så fick Lucas en kusin igår! En liten pojke, eller ah så liten var han väl inte. Vägde någonting på 4500 gram och var 56 cm lång!! Ska bli roligt och se hur krabaten ser ut. Nej nu ska jag hitta på någonting annat till att maten är klar, det blir tacotårta, mmhm! Har aldrig ätit det men kan tänka mig att det är hur gott som helst.


3 Kommentarer
Sara - Alicias & Manfreds mamma:

åå tack så mycket :)

Allt bra med er?



SKRIVET DEN: 2010-04-10 KL: 16:52:45 URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Sara - Alicias & Manfreds mamma:

Vad bra! Jo ack det är bra med oss med tack :)



SKRIVET DEN: 2010-04-10 KL: 18:36:55 URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Stina:

Vi MÅSTE ses snart!! :)



SKRIVET DEN: 2010-04-10 KL: 22:26:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: