Vädret gör en piggare.
2010-04-13 / 17:48:44 / Min vardag

Helle kom och hämtade mig vid halv ett och vi for på affärn för att jag skulle handla lite mjölk och dylikt. Efter det så skulle hon skjutsa hem mig men jag kände att jag inte hade någonting att göra och att jag kände mig uttråkad så vi for och lämnade varorna hemma hos mig och sedan for vi och skjutsade hem hennes mamma och därefter for vi till Helle skola för hon skulle redovisa henne projekt. Sen träffade vi Jessica och jag gick in på djurmagasinet och köpte "PISS OFF". Alltså ett medel som ska få katter att låta bli att pissa på grejjor dom inte ska pissa på. Så har sprutat det på ställen dom brukar pissa på så får vi se vart det leder. Jag kommer kasta ut dom genom fönstret om dom fortsätter efter det här!

Allafall har inte blivit någon städning idag men får ta det imorgon istället. Vi ska även på BVC imorgon vilket ska bli spännande att se hur mycket Lucas väger och hur lång han har blivit. Vi ska även tvinga dom att göra ett prickprov på Lucas så vi får reda på vad tusan han är allergisk mot, blir sur på att dom skjuter upp det. Han behöver ju någonting annat än välling för det är precis vad han äter, bara välling. Ibland så äter han nå mosad potatis men vafan jag vill ju ge honom någonting annat. Han kommer garanterat ligga under kurvan, det gjorde han förra gången. Men det är inte mitt fel då jag inte vet vad jag kan mata han med eftersom jag inte vet vad han är allergisk mot.

Nåväl, Mattias gick för en liten stund sedan för att han ska jobba. Han ska jobba nu på kvällen för att dom ska göra om lite i affären och sånt där. Kan väl hoppas på att han inte är borta allt för länge, vi märker väl.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: